fredag 1 mars 2013

Bokrean + Söderbokhandeln

I år har jag bestämt mig för att inte köpa en massa böcker på rean som jag ändå inte kommer att läsa. Därför har jag bara köpt en bok, fast att jag tycker att det finns väldigt många bra böcker i årets sortiment. Men om jag lyckas att läsa ut den innan nästa års rea så kanske jag kan få lov att köpa fler då.


Jag beställde Våldtäkt & romantik av Katrine Kielos från Adlibris och kom alltså undan med att endast lägga ut 19kr under årets rea. Fast det kräver så klart att jag lyckas hålla mig undan från impulsköp på plats i bokhandeln så länge rean pågår. Vilket inte alls är enkelt. Igår besökte jag Söderbokhandeln då jag fått höra att det var något som jag tvunget måste ha gjort under min vistelse i Stockholm.


Det var verkligen värt ett besök! Bokhandeln ligger på Götgatan 37 i Stockholm och är väl värd ett besök då den är spermysig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar