onsdag 30 maj 2012

Seminarieprogrammet till Bokmässan

Så är äntligen Seminarieprogrammet till årets bokmässa släppt! Men hjälp av påminnelser på Twitter från Bokmässans konto så har jag räknat ner ett tag nu. Efter första genombläddringen måste jag säga att det finns mycket spännande i år. Svårast för mig blir på torsdag kl 16, då jag måste välja mellan Björn Ranelid och Dick Harrison.
Skämt och sido, de mest irriterande för mig är nog att Mark Levengood och Jonas Gardell är schemalagda samtidigt på lördagen kl 12.

Årets seminarieprogram kan du se här.

2 kommentarer:

  1. Orkar faktiskt inte kolla igenom det ;) Tror inte det blir några seminarier i alla fall..

    SV: Ja, men eller hur :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar att gå på seminarier! Det kan bli lite stressigt men det är väldigt roligt.

      Radera