tisdag 6 maj 2014

Boktips på Medis 2.0


Igår var det måndag och jag var som vanligt på Medis för att sticka. Förra veckan skrev jag det här inlägget om att vi fick ställa upp våra bästa boktips och vilka böcker som jag valde då. Vi upptäckte att alla böckerna rutan i mitten var utlånade ("feministhyllan"). Det kändes jätteroligt att våra tips blivit utlånade och extra roligt att det var feministböckerna som saknades. A Room of One's Own hittade vi tyvärr på hyllan igen, men vi valde att tänka att den funnits i två exemplar hellre än att någon plockat bort den! Vi satte även dit The Scarlet Letter av Nathaniel Hawthore och novellsamlingen Het från Gilla böcker förlag (som jag bloggat om här.)
Jag satte även dit Alena av Kim W Andersson, den har jag bloggat om här.
Precis som förra veckan får ni ta er till Medis om ni vill låna böckerna eller titta närmare på de andra stickisarnas boktips!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar